簡單的歌詞,動聽的旋律
這首歌好多人翻唱過
最近Westlife也拿來唱
JUNO強力推薦!



When I am down and, oh my soul, so weary;
每當我情緒低迷,而我的心靈無比疲倦
When troubles come and my heart burdened be;
每當困擾出現,而我難以承受
Then, I am still and wait here in the silence,
我會靜靜的在這裡默默等待
Until you come and sit awhile with me.
直到你前來,陪我小坐片刻

You raise me up, so I can stand on mountains;
你鼓舞了我,讓我可以站上高峰
You raise me up, to walk on stormy seas;
你鼓舞了我,讓我能夠行走在暴風雨的海上
I am strong, when I am on your shoulders;
我變得無比強壯,每當我倚靠在你肩上
You raise me up: To more than I can be.
你鼓舞了我,讓我得以超越自己


arrow
arrow
    全站熱搜

    JUNO 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()